Základy správy registratúry vrátane zmien v roku 2024
Organizátor: EDOS-PEM s.r.o.
Lektor: Mgr. Mária MRIŽOVÁ, PhD. - Ministerstvo vnútra SR, spoluautorka legislatívnych zmien v oblasti správy registratúry a archívnictva
Dátum a forma seminára: 30.05.2024 - Online seminár
Seminár je určený najmä pre začiatočníkov správy registratúry
Nenechajte si ujsť nové a aktuálne informácie s pani lektorkou Mgr. Máriou Mrižovou, odborníčkou a spoluautorkou legislatívnych zmien
Zo seminára Vám bude sprístupnený videozáznam
Seminár je určený pre:
- subjekty verejnej správy vrátane orgánov verejnej moci všetkých stupňov
- správcov registratúry
- IT zamestnancov
- manažment manažérskych systémov riadenia podľa noriem radu ISO
- interných audítorov manažérskych systémov riadenia kvality
- asistentky, sekretárky, archivárov
- zamestnancov na úseku ľudských zdrojov
- zamestnancom hospodárskych správ
- ďalších odborných zamestnancov verejnej a podnikateľskej sféry, ktorí vykonávajú administratívne činnosti
- tých, ktorí komunikujú s klientmi elektronicky, prijímajú alebo vytvárajú elektronické dokumenty alebo práve uvažujú nad zavedením elektronickej správy dokumentov
Cieľ seminára
poskytnúť záujemcovi o prácu s dokumentami informácie, s ktorých využitím zvládne zaviesť procesy vedúce k efektívnej správe registratúry a poskytnúť návod vrátane praktických ukážok ako zabezpečiť jednotlivé manipulačné úkony, a to vo vzťahu ako k listinným tak elektronickým dokumentom.
Výklad bude vedený formou zrozumiteľnou pre začiatočníkov v tejto oblasti.
Pracovná pozícia „Správca registratúry“ by v súčasnosti mala zároveň z vecného hľadiska porozumieť procesom manipulácie s elektronickými dokumentami v rámci e-Governmentu, vedieť odpovedať na otázky s tým spojené, definovať vecné zadania pre technické nastavenie konkrétneho manipulačného úkonu alebo pracovného procesu, a to vrátane procesov vedených prostredníctvom informačných systémov na správu registratúry
Program seminára
- Platná legislatíva v oblasti správy dokumentov - upozornenie iba na základné práva a povinnosti
- Efektívna správa registratúry - výklad jednotlivých manipulačných úkonov -
- príjem, evidovanie, tvorba spisov, spracovanie, elektronické odosielanie a ukladanie neelektronických záznamov
- stanovenie procesných úkonov pri správe dokumentov, prístup k nim
- identifikovanie možných problémov a poskytnutie návodu na ich riešenie
- Zmeny vo formálnej úprave dokumentov – nová STN v praxi
- Povinnosti pri správe elektronickej registratúry - manipulácia s e-dokumentmi v procese ich spracovania
- (obeh, spracovateľské procesy, schvaľovací proces, autorizácia, vyťažovanie informácií) vrátane manipulácie s listinnými kópiami
- Prístup k registratúre vrátane pravidiel aplikovania obmedzeného prístupu
- Vyraďovacie konanie - príprava a realizácia vrátane elektronického predkladania návrhov na vyradenie
- Diskusia a riešenie Vašich otázok
Organizačné pokyny
Otázky k prednášanej problematike si môžete pripraviť vopred a zaslať nám ich - budú Vám zodpovedané na seminári. Otázky môžete poskytnúť pani lektorke aj priamo na online seminári prostredníctvom chatu.
Technické požiadavky:
- Počítač alebo mobilný telefón (s operačným systémom Android, iOS alebo Windows) alebo tablet
- Stabilné internetové pripojenie
- Prehrávanie zvuku - reproduktory prip. slúchadlá
- Online semináre budú realizované prostredníctvom videokonferenčnej platformy Zoom (www.zoom.us). Pripojenie si môžete otestovať vopred na https://zoom.us/test
- Bližšie technické informácie ku konkrétnemu online semináru (link, prihlasovacie údaje, . . . ) Vám budú poskytnuté 2 dni pred jeho realizáciou spolu s odborným materiálom
- V prípade technických otázok neváhajte kontaktovať Ing. Petra Ondráška (peter.ondrasek@edospem.sk, 0908 951 026)
Online seminár je určený len pre prihlásených účastníkov (prostredníctvom webovej stránky, mailom, telefonicky . . . ). Objednávateľ nie je oprávnený sprístupniť seminár iným, než prihláseným osobám.Informácie a technická podpora:
Ing. Peter Ondrášek - mobil: 0908 /951 026 e-mail: peter.ondrasek@edospem.sk
Prihlásiť sa na seminár môžete
- vyplnením a zaslaním elektronickej prihlášky (vid nižšie - vyplniť prihlášku)
- vyplnením prihlášky, ktorá je súčasťou prílohy seminára (viď nižšie - stiahnuť prihlášku), a zaslaním
- telefonicky
(Všetky kontaktné údaje sú uvedené v sekcii "Kontakt")
Cena a informácie k platbe
Prosíme o dodržanie kritérií uvedených v tabuľke
Cena s DPH/účastník | IBAN | Dátum splatnosti | Variabilný symbol | Špecifický symbol | Konštantný symbol |
najskôr | najneskôr |
98,- EUR | SK65 1100 0000 0026 2683 3636 | 1.5.24 | 30.5.24 | 300524 | Vaše IČO | 0308 |
Časový program seminára
8:30 - 8:50 hod.: online prezencia a pripojenie do virtuálnej miestnosti8:50 - 9:00 hod.: Informácie pre účastníkov seminára online formou
9:00 - 10:30 hod.: 1. časť online seminára
10:30 - 10:45 hod.: Prestávka
10:45 - 12:00 hod.: 2. časť online seminára
12:00 - 12:45 hod.: Prestávka na obed 12:45 - 14:30 hod.: 3. časť online seminára
V cene sú zahrnuté výdavky na organizačné a technické zabezpečenie seminára - online prenos, pracovné materiály, videozáznam, Certifikát o absolvovaní seminára a ďalšie režijné náklady.
Poplatok uhraďte na číslo IBAN s dátumom splatnosti v intervale uvedenom v tabuľke.
Prihlásenie na seminár je záväzné. V prípade neúčasti na seminári bez predošlého odhlásenia Vám bude účtovaná celková suma účastníckeho poplatku. Ak sa seminára nemôžete zúčastniť, seminára sa môže zúčastniť Váš náhradník.
V prípade organizačných zmien budú prihlásení účastníci informovaní vopred na kontaktné údaje, ktoré poskytli organizátorovi pri prihlasovaní.
V zmysle ochrany autorských práv a ochrany osobnosti nie je možné zo seminára realizovať obrazové a zvukové záznamy.
Miesto konania seminára
Online seminár
Organizátor
EDOS-PEM s.r.o., Tematínska 4, 851 05 Bratislava, IČO: 36287229, DIČ: 2022161768, IČ DPH: SK2022161768, IBAN: SK65 1100 0000 0026 2683 3636 Tatra banka Bratislava, Zapísaný Mestským súdom Bratislava III, oddiel s.r.o., vložka č. 39886/B. Firma EDOS-PEM s.r.o. je platiteľom DPH.