head-image-1.jpg head-image-2.jpg head-image-3.jpg

Základy správy registratúry vrátane zmien v roku 2024

Organizátor: EDOS-PEM s.r.o.
Lektor: Mgr. Mária MRIŽOVÁ, PhD. - Ministerstvo vnútra SR, spoluautorka legislatívnych zmien v oblasti správy registratúry a archívnictva
Dátum a forma seminára: 30.05.2024 - Prezenčný seminár – Bratislava

Seminár je určený najmä pre začiatočníkov správy registratúry
 
Nenechajte si ujsť nové a aktuálne informácie s pani lektorkou Mgr. Máriou Mrižovou, odborníčkou a spoluautorkou legislatívnych zmien
 
Zo seminára Vám bude sprístupnený videozáznam


Seminár je určený pre:

  • subjekty verejnej správy vrátane orgánov verejnej moci všetkých stupňov
  • správcov registratúry
  • IT zamestnancov
  • manažment manažérskych systémov riadenia podľa noriem radu ISO
  • interných audítorov manažérskych systémov riadenia kvality
  • asistentky, sekretárky, archivárov
  • zamestnancov na úseku ľudských zdrojov
  • zamestnancom hospodárskych správ
  • ďalších odborných zamestnancov verejnej a podnikateľskej sféry, ktorí vykonávajú administratívne činnosti
  • tých, ktorí komunikujú s klientmi elektronicky, prijímajú alebo vytvárajú elektronické dokumenty alebo práve uvažujú nad zavedením elektronickej správy dokumentov

Cieľ seminára
 
poskytnúť záujemcovi o prácu s dokumentami informácie, s ktorých využitím zvládne zaviesť procesy vedúce k efektívnej správe registratúry a poskytnúť návod vrátane praktických ukážok ako zabezpečiť jednotlivé manipulačné úkony, a to vo vzťahu ako k listinným tak elektronickým dokumentom.
 
Výklad bude vedený formou zrozumiteľnou pre začiatočníkov v tejto oblasti.
 
Pracovná pozícia „Správca registratúry“ by v súčasnosti mala zároveň z  vecného hľadiska porozumieť procesom manipulácie s elektronickými dokumentami v rámci e-Governmentu, vedieť odpovedať na otázky s tým spojené, definovať vecné zadania pre technické nastavenie konkrétneho manipulačného úkonu alebo pracovného procesu, a to vrátane procesov vedených prostredníctvom informačných systémov na správu registratúry

Program seminára

  • Platná legislatíva v oblasti správy dokumentov - upozornenie iba na základné práva a povinnosti
  • Efektívna správa registratúry - výklad jednotlivých manipulačných úkonov -
  • príjem, evidovanie, tvorba spisov, spracovanie, elektronické odosielanie a ukladanie neelektronických záznamov
  •  stanovenie procesných úkonov pri správe dokumentov, prístup k nim
  • identifikovanie možných problémov a poskytnutie návodu na ich riešenie
  • Zmeny vo formálnej úprave dokumentov – nová STN v praxi
  • Povinnosti pri správe elektronickej registratúry - manipulácia s e-dokumentmi v procese ich spracovania
  • (obeh, spracovateľské procesy, schvaľovací proces, autorizácia, vyťažovanie informácií) vrátane manipulácie s listinnými kópiami
  • Prístup k registratúre vrátane pravidiel aplikovania obmedzeného prístupu
  • Vyraďovacie konanie - príprava a realizácia vrátane elektronického predkladania návrhov na vyradenie
  • Diskusia a riešenie Vašich otázok
 

Organizačné pokyny

Súčasťou vzdelávacieho podujatia je

  • poskytnutie študijného materiálu spracovaného lektorkou v elektronickej podobe
  • poskytnutie Certifikátu o absolvovaní seminára
  • podávanie občerstvenia
  • obed

Prihlásiť sa na seminár môžete

  • vyplnením a zaslaním elektronickej prihlášky (vid nižšie - vyplniť prihlášku)
  • avyplnením prihlášky, ktorá je súčasťou prílohy seminára (viď nižšie - stiahnuť prihlášku), a zaslaním
    • poštou
    • e-mailom
  • telefonicky
(Všetky kontaktné údaje sú uvedené v sekcii "Kontakt")

Cena a informácie k platbe

Prosíme o dodržanie kritérií uvedených v tabuľke
 
Cena s DPH/účastník  IBAN Dátum splatnosti Variabilný symbol Špecifický symbol Konštantný symbol
najskôr najneskôr
98,- EUR SK65 1100 0000 0026 2683 3636 1.5.24 30.5.24 300524 Vaše IČO 0308
 

Časový program seminára

Prezencia: 8:30 - 9:00
1. Časť odborného programu: 9:00 - 10:30
Prestávka: 10:30 - 10:45
2. Časť odborného programu: 10:45 - 12:00
Prestávka na obed: 12:00 - 12:45
3. Časť odborného programu: 12:45 - 14:30
 
V cene sú zahrnuté výdavky na organizačné a technické zabezpečenie seminára - pracovné materiály, občerstvenie, obed, videozáznam, Certifikát o absolvovaní seminára a ďalšie režijné náklady.

Poplatok uhraďte na číslo IBAN s dátumom splatnosti v intervale uvedenom v tabuľke, alebo v hotovosti priamo na seminári. Prosíme o vyznačenie formy úhrady v záväznej prihláške v časti „forma úhrady.“ 
 
Prihlásenie na seminár je záväzné. V prípade neúčasti na seminári bez predošlého odhlásenia Vám bude účtovaná celková suma účastníckeho poplatku. Ak sa seminára nemôžete zúčastniť, seminára sa môže zúčastniť Váš náhradník.
 
V prípade organizačných zmien budú prihlásení účastníci informovaní vopred na kontaktné údaje, ktoré poskytli organizátorovi pri prihlasovaní.
 
V zmysle ochrany autorských práv a ochrany osobnosti nie je možné zo seminára realizovať obrazové a zvukové záznamy.

Miesto konania seminára

BRATISLAVA - COOP Jednota Slovensko, Bajkalská 25, Bratislava (mapa)

Doprava:
  • aktuálne informácie o dopravných spojeniach nájdete na https://imhd.sk/ba/planovac-cesty
    • do kolonky „Štart“ uveďte zastávku, z ktorej cestujete
    • do kolonky „Cieľ“ uveďte zastávku „Mliekárenská“
    •  do príslušných koloniek uveďte termín a čas cestovania
    •  kliknite na „vyhľadať“
    •  vo výsledku uvidíte vhodné dopravné spojenia a ich popis
  • Zo železničnej stanice (zastávka Hlavná stanica)
    •  trolejbus č. 71 (smer Dolné Hony, Čiližská), výstup na zastávke Trhovisko
    •  na zastávke Trhovisko nástup na trolejbus č. 49 (smer Ružová dolina, Mliekárenská), výstup na zastávke Mliekárenská
    •  zo zastávky Mliekárenská pešo do budovy COOP Jednota, Bajkalská 25, Bratislava
  • Z autobusovej stanice
    •  autobus č. 50 (smer Nové Mesto, Kukučínova), výstup na zastávke Trhovisko
    •  zo zastávky Trhovisko presun peso na zastávku Ružová dolina (cca 5min)
    •  zo zastávky Ružová dolina nástup na trolejbus č. 49 (smer Ružová dolina, Mliekárenská), výstup na zastávke Mliekárenská
  • Parkovanie: Zdarma v priľahlých uliciach na sídlisku za budovou (podľa dostupnosti) alebo platené parkovanie pred budovou COOP Jednota (4 eurá/deň) Vjazdy na platené parkoviská sú z Bajkalskej ul. a z Pažítkovej ul.

Organizátor

EDOS-PEM s.r.o., Tematínska 4, 851 05 Bratislava, IČO: 36287229, DIČ: 2022161768, IČ DPH: SK2022161768, IBAN: SK65 1100 0000 0026 2683 3636 Tatra banka Bratislava, Zapísaný Mestským súdom Bratislava III, oddiel s.r.o., vložka č. 39886/B. Firma EDOS-PEM s.r.o. je platiteľom DPH.


Vaša otázka
Titul / Meno / Priezvisko: *
Email: *
Vaša otázka: *